Nováčikovia - nábor september 2017

Ako začať: Najlepšie keď prídete priamo na tréning vašej vekovej skupiny. Môžete si tréning pozrieť. Na ďalsí tréning už príďte v teplákoch, tričku. Cvičí sa naboso. V jednotlivých skupinách sú zväčša dvaja tréneri, z ktorých jeden sa môže venovať nováčikovi. Prvých 14 dní trénujete bez poplatku za trénovanie. Potom sa môžete rozhodnúť či budete pokračovať ďalej alebo nie.

Tréneri: Jozef Sapieta (0905 275 602), Peter Korbel st. (0904 622 514), email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.gmail.com, Iva Vojteková, Rebeka Milová

Tréningy v ZŠ Limbová:

 Pondelok  17,00 hod.     do 19,00 hod.    Malá telocvičňa  ZŠ Limbová

 Streda       16,30 hod     do  18,00 hod     Malá telocvičňa  ZŠ Limbová
 Piatok       16,30 hod      do 18,00 hod.     Malá telocvičňa ZŠ Limbová

Obsah tréningov pre nováčikov:

Zameranie tréningov: všeobecná pohybová príprava zameraná na rozvoj obratnosti a rýchlosti.Nácvik techník džuda 9. - 8. kyu. Tréneri: Jozef Sapieta, Peter Korbel st., Rebeka Milová.  Zodpovedný tréner za prípravu: Peter Korbel st..

Minimálna príprava 1 rok Ciele: Dosiahnuť stabilný počet 15 detí.Naučiť sa základné gymnastické prvky kotúľ vpred a vzad, stoj na jednej nohe, váha, rozštepy, mostík na hlave a na rukách, mlynské kolo, rondat, stoj na rukách, stoj na hlave, premet vpred, premet vzad, preskok cez švédsku debnu. Šplh na tyči. Preskoky cez lavičku a cez švihadlo, drepy na celých chodidlách, hlboký predklon.

 Poznámka: podmienky na získanieOlympijský odznak všestrannosti skok do diaľky z miesta znožmo, beh na 50 m, preskoky cez švihadlo, ľah-sed. 5 alternatívnych disciplín a 1 umeleckej disciplíny (nakreslenie džudistu), 1 kultúrne-vzdelávacia akcia– súťaž.

Techniky džuda:  

  • Pozdravy v kľaku, v stoji, Pády na boky, dozadu, cez rameno, Úchop- Kumikata vpravý, ľavý, Vychýlenie súpera vpravo vzad, Osoto-kesa gatame- Únik z držania háčkom na nohu, Vychýlenie súpera vpred, O goši – kuzure kesa gatame – Únik z držania kolískou, Suwari seoi nage – Seoi nage – Únik z držania mostovaním.
  • Džudó-gi (úbor džudistu), viazanie opasku, Vznik, miesto, rok založenia džuda a zakladateľ džuda (svet – Jigoro Kano, Žilina-Alexander Dvonč).
  • Vychýlenie súpera vpravo vpred, Sasae curi komi aši – Yoko šiho gatame – Únik z držania, Uki goši – Uširo kesa gatame – Únik,
  • Ostatné: Pohyb po zápasisku bez súpera, vpred, vzad, do strán a v kruhu, Čo je Obi (opasok), tatami (žinenka), sensei (učiteľ), Pravidlá súťaženia: Hadžime, Mate, Soremade, Osae-komi, Toketa, Sonomama, Joši.

Aké máme zvyklosti pri trénovaní nováčikov:

Najlepšie keď prídete priamo na tréning vašej vekovej skupiny. Môžete si tréning pozrieť. Na ďalsí tréning už príďte v teplákoch, tričku. Cvičí sa naboso. V jednotlivých skupinách sú zväčša dvaja tréneri, z ktorých jeden sa môže venovať nováčikovi. Prvých 14 dní trénujete bez poplatku za trénovanie. Potom sa môžete rozhodnúť či budete pokračovať ďalej alebo nie. V poplatku za tréningy na polrok je zahrnút cestovné pre trénerov, preukaz džuda a licenčná známka, bez ktorých nie je možné robiť skúšky na technické stupne (kyu).

Video z vystúpenie v ZŠ Závodie:  Preskok cez švédsku debnu  https://youtu.be/s-0Oea5m0tQ